Tel.nr. (+31) 85 064 4195 - Levertijd - 1 tot 3 dagen

Handelsvoorwaarden

Handelsvoorwaarden
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen op www.balhof.nl en via telefoon of e-mail bij Balhof.

Bedrijfsnaam: Balhof 
E-mail: service@balhof.nl
Oprichtingsjaar: 2006

Herroepingsrecht
Als u uw aankoop wilt annuleren
U heeft 30 dagen herroepingsrecht wanneer u een aankoop doet bij Balhof. Het herroepingsrecht gaat in op de dag dat u het product ontvangt.
Als u meerdere producten bij ons heeft gekocht, kunt u een of meerdere producten retourneren, zelfs als deze in één bestelling zijn gekocht. Let op: u krijgt de verzendkosten niet terug als u slechts een deel van uw aankoop annuleert.
U moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar service@balhof.nl.
In uw bericht moet u duidelijk aangeven dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht en eventueel uw orderbevestiging meesturen.
U kunt uw aankoop niet annuleren door de ontvangst van het product te weigeren zonder ons hierover duidelijk te informeren.
Let op: Wij accepteren geen pakketten die onder rembours zijn verzonden.

FAQ (vragen en antwoorden)


Retourzending
Als u de aankoop wilt annuleren, moeten de producten worden verzonden naar:
U moet uw bestelling zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen nadat u ons heeft geïnformeerd dat u uw aankoop wilt annuleren, aan ons retourneren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en draagt het risico van eventuele schade tijdens het transport. Bij het retourneren bent u verantwoordelijk voor een degelijke verpakking van het product. U draagt het risico voor het product vanaf het moment van levering.
Bepaalde producten kunnen vanwege hun aard niet met de reguliere post worden geretourneerd, zoals waarschuwingspalen, stangen en producten langer dan één meter.
Wij accepteren geen pakketten die onder rembours zijn verzonden.

Wat moet ik terugsturen?
Voeg een kopie van uw orderbevestiging bij of ten minste een brief met uw contactgegevens en ordernummer. Gebruik eventueel het standaardformulier voor herroeping dat onderaan deze pagina te vinden is.

Verpakking en staat van het product bij retourzending
Als het product in waarde is verminderd doordat u het anders heeft gebruikt dan nodig was om de aard, eigenschappen en werking van het product vast te stellen, krijgt u mogelijk slechts een deel van het aankoopbedrag terug. Met andere woorden, u mag het product testen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen.
Het bedrag dat u kunt terugkrijgen hangt af van de handelswaarde van het product, en in sommige gevallen krijgt u alleen de verzendkosten terug.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, moet u het product dus alleen testen en niet daadwerkelijk in gebruik nemen.
Wij raden aan om het product, indien mogelijk, in de originele verpakking terug te sturen.

Terugbetaling van het aankoopbedrag
Als u uw aankoop annuleert, krijgt u uw geld terug. Als het product in waarde is verminderd, trekken wij het bedrag waarvoor u aansprakelijk bent, af.
Wij vergoeden alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief leveringskosten (maar niet eventuele extra leveringskosten als u voor een andere leveringsmethode heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering die wij aanbieden), uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij uw bericht over de annulering hebben ontvangen.
Wij betalen het geld terug met hetzelfde betaalmiddel dat u bij de aankoop heeft gebruikt, tenzij anders overeengekomen.
Wij kunnen de betaling inhouden totdat wij het product hebben ontvangen, tenzij u ons bewijs levert dat u het heeft teruggestuurd.
De enige kosten die u heeft als u uw aankoop annuleert, zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het product naar ons.
Het product moet worden verzonden naar:
Zie de adresgegevens onder: contacteer ons.

Wij accepteren alleen pakketten die direct naar het adres worden verzonden.
U kunt de aankoop ook annuleren door ons te informeren en het product persoonlijk af te leveren op het bovenstaande adres.

Juridische verantwoordelijkheid
Wetgeving voor plaatsing
Als u borden of reclame in de openbare ruimte wilt plaatsen, moet u vooraf de officiële regels en wetten voor dit type bord of reclame controleren. In alle gevallen is de koper en dus de persoon of het bedrijf dat het bord of de reclame plaatst, verantwoordelijk voor het verkrijgen van de benodigde informatie en toestemming. E-skilte is slechts de leverancier van het fysieke product volgens de bestelling van de koper. Balhof aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor eventuele overtredingen van de geldende wetgeving met betrekking tot het plaatsen van borden en reclame.

Reclamatierecht
Als er iets mis is met het product
Wanneer u als consument bij ons winkelt, gelden de wettelijke regels voor productaankopen.
Dit betekent dat u recht heeft op reclamatie gedurende 24 maanden.
Als uw reclamatie gerechtvaardigd is, betekent dit dat u het product kunt laten repareren, omruilen, het geld kunt terugkrijgen of een prijsvermindering kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie.
Uiteraard is het een vereiste dat de reclamatie gerechtvaardigd is en dat de fout niet is ontstaan door onjuist gebruik van het product of andere schadeveroorzakende handelingen.
Contacteer ons via service@balhof.nl
De meeste reclamaties kunnen via e-mail worden goedgekeurd zonder dat wij het product hoeven te retourneren.

Hoe snel moet ik reclameren?
U moet binnen een “redelijke termijn” nadat u de fout hebt ontdekt, reclameren. Als u binnen twee maanden nadat u de fout hebt ontdekt reclamereert, is de reclamatie altijd op tijd.
Wij betalen redelijke verzendkosten
Als de reclamatie gerechtvaardigd is, vergoeden wij uw (redelijke) verzendkosten. Neem contact met ons op als u een retourlabel wilt ontvangen.
Het product moet altijd worden teruggestuurd in een degelijke verpakking. Vergeet niet een verzendbewijs te krijgen, zodat wij uw verzendkosten kunnen terugbetalen.
Wij accepteren geen zendingen die ongefrankeerd zijn (onder rembours) en kunnen geen verzendkosten terugbetalen voor dit type zendingen.

Wij accepteren alleen pakketten die direct naar het adres worden verzonden.
Het product moet altijd in een degelijke verpakking worden teruggestuurd.
Let op: Wij accepteren geen pakketten die onder rembours of soortgelijke condities zijn verzonden.
Wij hebben de volgende informatie nodig:
Wanneer u het product retourneert, voeg dan een gedetailleerde beschrijving van het probleem bij.
Als u een product voor herroeping of reclamatie heeft teruggestuurd, ontvangt u altijd een e-mail wanneer wij het product hebben ontvangen.
In de e-mail krijgt u informatie over het verdere proces met betrekking tot de behandeling van uw reclamatie.

Privacybeleid
Door deze website www.balhof.nl te gebruiken, accepteert u dat Balhof uw persoonlijke gegevens verwerkt in overeenstemming met dit privacybeleid.
Balhof respecteert volledig alle wensen tot vertrouwelijkheid van persoonlijke gegevens die online worden verstrekt, en we zijn ons bewust van de behoefte aan passende bescherming en zorgvuldige behandeling van alle persoonlijke informatie die we ontvangen.
Als u het privacybeleid niet kunt accepteren, verzoeken wij u deze website niet te gebruiken.

Persoonsgegevens
Persoonlijke gegevens omvatten alle informatie die kan worden gebruikt om een persoon te identificeren, waaronder, maar niet beperkt tot, de voor- en achternaam, leeftijd, geslacht, privé-adres of ander fysiek adres, e-mailadres of andere contactgegevens, ongeacht of deze betrekking hebben op de privéwoning of werkplek van de persoon.

Welke informatie verzamelen we en wat doen we ermee?
Om een overeenkomst met ons aan te gaan op Balhof.nl, hebben wij de volgende informatie van u nodig:
Naam
Adres
Telefoonnummer
E-mailadres

Wij registreren uw persoonsgegevens met het doel om het product aan u te kunnen leveren.
De persoonsgegevens worden geregistreerd bij Balhof.nl en worden gedurende vijf jaar bewaard in overeenstemming met de geldende wetgeving, waarna de gegevens worden verwijderd.
We werken ook samen met een aantal andere bedrijven (gegevensverwerkers) die gegevens opslaan en verwerken. Deze bedrijven verwerken gegevens uitsluitend namens ons en mogen deze niet voor eigen doeleinden gebruiken.
Wij werken alleen samen met gegevensverwerkers in de EU of in landen die uw gegevens voldoende bescherming kunnen bieden.
Wanneer er via onze website persoonsgegevens worden verzameld, zorgen we ervoor dat dit altijd gebeurt met uw uitdrukkelijke toestemming, zodat u precies weet welke informatie wordt verzameld en waarom.
We bewaren en verzenden klantgegevens versleuteld.
De verantwoordelijke voor gegevens op www.balhof.nl
Informatie verstrekt aan Balhof.nl wordt op geen enkele manier aan derden doorgegeven of verkocht, en wij registreren geen gevoelige persoonlijke gegevens. We verzamelen geen persoonlijk identificeerbare informatie van derden over onze klanten.
De kaartgegevens die u invoert bij het afhandelen van online aankopen, worden rechtstreeks naar een gecertificeerde betalingsprovider verzonden in versleutelde vorm (SSL), die alleen u en de derde betalingsprovider kunnen lezen.
Balhof.nl slaat zelf geen informatie op over betaalmiddelen, zoals kaartnummers van creditcards, bankrekeningnummers of soortgelijke gegevens.

U heeft het recht om te weten welke informatie we over uhebben.
U heeft altijd het recht om ons te informeren als u de gegevens die we over u hebben, wilt inzien. Dit recht heeft u op grond van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Als blijkt dat de informatie of gegevens die we over u hebben, onjuist of misleidend zijn, heeft u het recht om deze gegevens te laten corrigeren, verwijderen of blokkeren. U kunt te allen tijde bezwaar maken tegen de registratie van uw gegevens. U kunt ook uw toestemming voor verwerking van uw gegevens op elk moment intrekken. U kunt bij de gegevensverantwoordelijke contact opnemen om de gegevens die wij over u hebben in te zien.
Als u zich wilt beklagen over onze verwerking van uw persoonlijke gegevens, kunt u ook contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.
Bij een bestelling op Balhof.nl accepteert u dat wij u per e-mail of telefoon kunnen benaderen met betrekking tot uw bestelling, ondanks dat u zich heeft geregistreerd op de Bel-me-niet-lijst, de Robinsonlijst of een andere lijst.

Online Dispute EU resolution

Cookies

Op www.balhof.nl wordt gebruik gemaakt van cookies. Dit zijn kleine bestanden die op uw computer worden opgeslagen om uw bezoek aan de website te volgen.
Cookies worden op bijna alle websites gebruikt. Op www.balhof.nl gebruiken wij cookies om te onthouden welke producten in uw winkelmandje zijn geplaatst, om uw gebruikersprofiel en voorkeuren te onthouden, om anonieme websitebezoeken te meten en voor advertentiedoeleinden.
Als u deze cookies niet wilt toestaan, kunt u deze uitschakelen in uw browser.
We houden geen gegevens bij waarmee we u kunnen identificeren, tenzij u ons expliciet toestemming heeft gegeven. De cookies worden verwijderd zodra u uw browser sluit, tenzij anders aangegeven.
Als u onze website gebruikt zonder cookies te blokkeren, accepteert u ons gebruik van cookies.
Cookies die nodig zijn om deze website goed te laten functioneren, zijn al ingesteld. Dit omvat cookies die ervoor zorgen dat de website naar behoren functioneert, en om veiligheidsredenen.
Voor meer informatie over ons gebruik van cookies en hoe u deze kunt beheren, zie ons [cookiebeleid](https://www.balhof.nl/cookiebeleid).

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.